17 dec. 2010

Las o ultima lacrima sa cada in golul sufletului meu.

Nu voi mai varsa o lacrima pentru tine, pentru cel ce credeam ca va iubi si cel mai adanc pacat ce imi strabate sufletul, dar nu iubeste nici clipa cand aude vocea diminetii ce'l trezeste usor printr'un mesaj. Nu iubesti nici acea dragoste ce e doar pentru tine in sufletul meu, nu iubesti nimic, cand ai putea avea totul. Ma alungi cu simple cuvinte de langa inima ta, acolo unde stau si bantui, incerc sa gasesc o cale de a'ti intra inauntru. Ma alungi spunandu'mi cuvinte goale, fara rost, fara sens, fara pic de adevar, in care eu nu mai cred ca la'nceput. Te ascunzi dupa un simplu "Te iubesc" trecator, lasand in urma acestor soapte mincinoase un ocean de lacrimi reci, amare, buze vinetii de la frigul sentimentelor tale. Si timpul trece tot mai greu, mai lent, si ma ucide incet, asa cum o faci tu mereu.. Asa cum imi ucizi fara mila si ultima speranta ce ma conduce spre fericire, las uitarii acest trecut nelegiuit ce mi'e dat sa'l suport la infinit, si zic "La revedere" unei iubiri ce credeam ca mai exista, dar ramane doar inchisa intr'un cufar, in inima mea putreda, unde nimic nu mai rasare. Iti vei intoarce in curand privirea'ti trista catre mine, catre trecut , si vei vrea sa ma revezi inca o data zambind, dar vei cere imposibilul. TU mi'ai alungat si ultima particula de zambet, de lumina, de dragoste din viata mea, din sufletul meu. Iti va fi mila, stiu, de o inima pustie, ce candva iti spunea cu glas tremurand soapte de amor..

2 comentarii:

  1. Nu ti-as putea spune " Te voi iubi intotdeuna " , insa as putea sa spun " Te iubesc. Am aceasta certitune si voi lupta pentru ea; pentru dragostea noastra, pentru tine. Voi incerca a face imposibilul, posibil... "

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca toti ar simti si ar sti asta...
    Daca...
    Daca ar sti a iubi cu adevarat =((
    Nu iubesti doar atunci cand totul merge bine, nu asta e iubirea.
    Sa iubesti inseamna si a lupta cand e nevoie; a trece peste, a ierta, a mai merge mai departe.
    Iubirea cere fapte si dovezi, nu doar cuvinte !

    RăspundețiȘtergere