18 mai 2012

Dorințe de Copil


vrea să m-oglindesc în ochii tăi,
Să-mi scald păcatele prea multe,
Și să m-ascund de toți cei răi,
De anii grei și clipele cărunte..

Aș vrea ca să-ți pătrund la pieptul cald,
Cu drag să mă alinți zâmbind,
Și să-mi promiți că n-ai să pleci îndat'
Ce eu am să adorm clipind..

vrea ca să-ți fiu leac de suferință,
Să lași a tale griji în buzele-mi mărunte,
Să le alung departe c-o dorință
De-a sta fără de rău în brațele-mi sumute.

Aș vrea să mă unesc cu-a ta ființă,
Cu șoapte dulci și de amor să-ți spun
Că tu ai devenit a mea credință
Și te iubesc ca un copil nebun!

3 comentarii:

  1. mi-e dor de sentimentele astea...

    RăspundețiȘtergere
  2. Trei luni impreuna iubirea mea!!Pur si simplu te iubesc!Esti motivul existentei mele de cand te-am intalnit!Acea zi,acea lalea,acel sarut...Iar dupa doua saptamani doua cuvinte si un sentiment reciproc...TE IUBESC CRISTINA!!!!!Superbe versuri iubirea mea:X

    RăspundețiȘtergere
  3. Minunatiee <33 scri atat de frumos ,si mereu mie drag sa te citesc! :x

    RăspundețiȘtergere