6 mai 2011

Another Day Without YOU..

Ma scufund adanc in amintiri ce dor..
Candva am fost acel "noi" inseparabil, acum suntem doar picaturi sarate de ploaie in infinitul timpului.. Ai ales sa pleci, si nu mai pot face nimic sa te opresc. Am incercat de prea multe ori sa o fac, si tot ce am obtinut a fost sa te tin cu forta langa sufletul meu, impotriva vointei tale. Am incercat de mult prea multe ori sa te fac sa intelegi ca fara tine eu nu exist, si m'am amagit pe mine ca ai fi inteles, desi... Azi ma trezesc cu un gust amar in inima, si o perna tare, spalata cu lacrimile iubirii ce'ti port. Acum in viata mea apartii trecutului. Nu mai esti, sau poate nu ai fost niciodata.. Poate tot ce simt azi si imi amintesc au fost doar jocuri jalnice ale mintii mele bolnave de dor, si tu ai fost mereu acolo, indiferent si nepasator, mereu pregatit sa ma arunci in abisul minciunilor.
De ce imi faci toate astea?...De ce...?....
Ce ti'am facut atat de rau ca sa iti incalci promisiunile si sa ma lasi singura acum?..
Imi spuneai mereu "Nu te voi lasa singura niciodata", iar acum acel niciodata ne'a ajuns din urma. Si nu pot sa mai lupt, sa infrunt totul singura cum am facut pana acum. Nu mai am forte, iubirea ce'ti port mereu in suflet a distrus orice urma de orgoliu si forta, si a facut speranta sa creasca si sa invie, ca apoi..sa piara...
M'ai adus la viata cu o privire, si m'ai ucis fara mila cu un cuvant.. Azi nici nu stiu daca mai exist, nu stiu daca mai respir sau am murit, nu stiu unde sunt si unde ma indrept, nu stiu ce va fi de mine peste un minut. Poate nu voi mai fi, si voi usura tuturor vietile, nu voi mai obstacola nimanui fericirea, nici tie..
Ce'mi ramane din tot timpul acesta?.....
Nimic.. Ma uit in jur si vad cum orice e gri, fara culoare, fara tine..
Tu esti totul, dar acum lumea nu pare sa aiba nevoie de tine. Dar crede'ma, tu esti indispensabilul meu, nu poti pleca...... Nu poti..... Pentru ca TE IUBESC.................................

Un comentariu: