8 iul. 2015

Nu pot fi alta decat eu.


Nu pot fi alta decât eu. Aşa, nebună dar sinceră, geloasă dar drăgăstoasă, posesivă dar protectivă, invazivă dar blândă, exagerată, impulsivă, hipersensibilă, cicălitoare, insistentă, directă, singuratică... tot ce e mai rău într-o persoană care să o ai alături, dar am o iubire infinită în mine pe care aş putea să o ofer cu toată inima. Am dorinţa de viaţă în mine, care arde la orice licărire în ochii tăi, şi ţi-aş putea jura că nici o muscă nu s-ar atinge de tine ca să-ţi facă rău, atâta timp cât sunt eu prin preajmă. Dar eşti al năibii de orb ca să vezi că nu sunt monstrul de care să te fereşti, ci cel pe care dacă îl laşi să te iubească ai putea să fii chiar fericit. Pentru că nu e menirea mea să-ţi fac vreun rău; poate nu reuşesc mereu să îmi ţin piticii de pe creier cuminţi, dar până şi ăia ţin la tine, (blegule). La naiba cu simplitatea, eu nu pot fi simplă pentru că n-aş mai fi eu. Eu sunt al năibii de complicată şi complexă, dar ştiu sigur că nu sunt o persoană rea, atâta timp cât iubesc. Şi iubesc viaţa, iubesc stelele, norii, ploaia, îngheţata, muzica, arta, iubesc tot, iubesc iubirea...

5 comentarii:

  1. http://nymphtamine.blogspot.ro/2015/08/premiul-liebster-legaturi-intre-bloggeri.html

    Pentru tine :)

    RăspundețiȘtergere
  2. O mică provocare: http://vexoswarrior.blogspot.com/2015/08/premiul-liebster.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Esti frumoasa fiind tu, asta nu trebuie sa se schimbe niciodata.
    Un premiu si o mica provocare aic: http://pooh-dreams-roxy.blogspot.ro/2015/09/premiul-liebster-cu-si-despre-bloggeri_2.html

    RăspundețiȘtergere
  4. Interesting topic for a blog. I have been searching the Internet for fun and came upon your blog. Fabulous post. Thanks a ton for sharing your knowledge! It is great to see that some people still put in an effort into managing their websites. Come visit my blog at TumesKecil
    Read my posts at here :
    - 3 Cara Print Lewat HP Android via Wifi Menggunakan Printer Wireless
    - Cara Mengganti Nama dan Password Xiaomi Yi Cam
    - Cara Live Streaming PUBG di Facebook dengan Omlet Arcade

    Thanks a lot!

    RăspundețiȘtergere
  5. Intotdeauna sa fii doar tu, nu alta. Cine te place te va accepta cu bune cu rele cum esti tu!

    RăspundețiȘtergere