3 aug. 2013

Tradare


"A fi sau a nu fi, aceasta-i întrebarea"
Sau poate este doar un punct
Ce îmi trezeşte brusc mirarea
Poveştii fără de-nceput.

N-a fost odată sau de mult
O prietenie adevărată-n zare,
Căci ce e-acum e doar un furt
Din graiul meu făr' de crezare.

Căci de voi spune ce a fost
Nimic şi nimeni nu ar crede,
Ci-ar spune că am fost un prost
Ce "gri" culoare nu o vede.

La mine-n inimă e alb sau negru
Nimic nu este la-ntâmplare,
Cum stelele străluce-n cerul
Întunecat şi fără soare.

Iar de-aş putea să-nchei cumva
Acest poem fără de sens
Aş spune că a fost aşa:
- ... Nu am cuvinte, nu a mers.

Să zic cât doare, nici atât!
Am încetat să sper un zâmbet
Căci simt doar lacrimi rând pe rând
Ce-mi sunt în inima şi cuget.

"A fost cândva, sau nu a fost?"
E doar o simplă întrebare.
A fost de mult şi fără rost
Acum o chem şoptit "TRĂDARE".

Aceasta poezioara participa la competitia "Blog Power editia 76" a carei tema este propusa de Cristi . 


Pentru a vota click AICI. Povestioarele celorlalti participanti :
Sensul Cuvintelor
Vis si Dor
Cuvintele: Binecuvantare sau blestem
Sa vorbim in sens giratoriu
Necuvintele
O cana de apa din ocean

11 comentarii:

  1. Ma bucur ca te-ai intors, Cry >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Cuvinte răsărite din trădare.
    Să ai parte de o zi faină și liniștită.

    RăspundețiȘtergere
  3. Deci sa inteleg ca tu ai scoate din vocabularul lumii cuvantul tradare?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact! Pentru ca exista fel si fel de tradari, si exista foarte multi oameni care au suferit din cauza asta...

      Ștergere
  4. Intotdeauna am apreciat oamenii care gandesc in versuri... Frumos, foarte frumos spus! O seara buna!...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult! Am incercat sa imi arat neputinta de a vorbi despre asta! O seara placuta si tie :D

      Ștergere
  5. Bine ai revenit Cry! Cat despre versuri, jos palaria! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Din neputinta de a vorbi despre tradare...ai reusit tousi sa vorbesti foarte frumos.

    RăspundețiȘtergere
  7. Esti un veritbil Prometeu al cuvantului, un iscusit inginer al sufletului !

    RăspundețiȘtergere