21 apr. 2012

Culmile Prezentului.


Mă aflu pe culmile unui uragan; tind să cred că s'a terminat și că nu va începe un altul. Tind să cred că viitorul va fi diferit de această dată, iar istoria nu este predestinată să se repete la nesfârșit.
Trecutul meu m'a constrâns să îmi pierd încrederea în mine însumi, luându'mi tot, până la ultima picătură de lacrimă din mine. M'a stors și n'a lăsat decât un suflet rătăcit, undeva în pustiile lumii necruțătoare.
Cine ar fi spus că va veni în viața mea ACEL CINEVA care să mă facă să nu'mi mai fie frică de nimic pe lumea asta? M'a strigat șoptindu'mi iubire și făcându'mi inima să se regăsească doar în lumea lui. A cucerit zidul de gheață puțin câte puțin, topind tot ce nu'și mai avea locul în mine și făcând spațiu unui nou început.
Mă simt ca renăscută de atunci, deși unele cicatrici ale trecutului, din când în când inca, îmi bântuie visele reamintindu'mi gustul amar al dezamăgării. Tot ceea ce a rămas din tot ce a fost este doar o deziluzie din ce în ce mai puțin pronunțată în zilele mele, și asta datorită pulsațiilor accelerate în prezență lui care'mi vorbește'n gând drept propria'mi conștiință.
Nu știu ce va fi mâine; știu doar că anii ce'au trecut fără nici un scop compensează acum, în prezent. Acum speranța a încetat să moară; trăiește din plin și țese dorința ca orice mâine va urma, dragostea noastră să nu se ofilească, ci să crească tot mai mult până să ne poarte deasupra norilor. Orele trec mai ușor când îmi alinta chipul și mă dezmiarda, iar persoanele din jur nu mai au putere să mă lovească, pentru că acum contează doar el, și nimeni sau nimic altceva. Timpul doare atunci când mâna lui nu se sprijină de'a mea, și parcă tot ce fac fără să'l includă pe el este lipsit de sens și fără valoare.
Încă nu îmi pot imagina viitorul, sunt prea extaziată de acest dar de la Dumnezeu, care'mi luminează momentele pe Pământ.
Încă aștept să fiu din nou copil, iar dragostea mea să fie atât de sublimă și inocentă încat fie îndeajuns pentru lupta de viitor.
Încă știu ce înseamnă “a iubi”, și acum nu doar o simt în toată ființa mea, ci este și reciprocă.
Așa că trecutul acum nu mai are logică sau semnificat, acum când m'a găsit adevăratul meu suflet pereche.

4 comentarii:

  1. vorbe mari sunt scrise in acea fotografie :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur atat de mult sa aud ca sufletul tau vorbeste despre acceasi iubire ce al meu iti ofera.Totul e reciproc iubirea mea!!Sper din toata inima ca,cu timpul,implinirea tuturor promisiunilor si viselor noastre sa elimine dezamagirea ,ce desi coplesita de iubirea mea,continua sa iti tulbure sufletelul cand iti amintesti.

    Te iubesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Iubesc atat de mult cum scri si ma bucur atat de mult pentru tine,pentru voi...pentru ca in aceste momente te inteleg mai mult decat perfect!Sunteti speciali impreuna si asa veti fi mereu asa va doresc cu mare drag. >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai o surpriza la mine pe blog! >:D< :*

    RăspundețiȘtergere