17 aug. 2013

Noapte bună, Lună!


Atunci când noaptea vine lent
Eu stau sub stele şi aştept
Să-mi spună luna cum să fac
Să fiu cu ea în cerul drag.

Să-i spun povestea mea de-amor,
De prietenie sau de dor,
Să nu mai zic cerului să plângă
Căci nimeni nu o să audă.

Când vântul îmi alintă faţa
Aud cum frunzele-mi alcâtuiesc viaţa,
Iar cântul păsărilor dragi
Mă fac să-mi fie dor de fragi.

Culoarea florilor târzii
Îmi spun că tu ai să revii,
Şi mă tezesc din vis neclar
Aşa de brusc ca din coşmar.

Când miezul nopţii a sosit
Natura toată-a amuţit;
Doar eu şi luna mai şoptim
       "Noapte senină, 
                                    Vă iubim!"


Aceasta mica poezioara participa la competita Blog Power - editia 78 cu tema propusa de Nymphetamine.

Alte creatii participante: - In numele Domnului, Omului sau Naturii
Incredibila masinarie
Sa invatam sa murim
Opera in sapte acte
Omul si natura
Rotite ale ceasului universal
Relatia natura - om
Natura
Despre om si natura

14 comentarii:

  1. O mică poezie ce a "lovit în plin" relația om natură.
    Să ai un weekend liniștit și frumos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, domnule Liviu! Va doresc si dumneavoastra un sfarsit de saptamana placut!!

      Ștergere
  2. Nivelul e artistic, dar mesajul e letal pentru cei mai sensibili... Frumos scris! >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc din suflet,Seghei! Sunt bucuroasa ca cineva reuseste sa inteleaga mesajul dintre randuri ale versurilor mele!

      Ștergere
  3. Chiar, ce atata filosofie? Sa lasam inima sa cante!
    Ioana S. (konkursman.com)

    RăspundețiȘtergere
  4. O poezie foarte frumoasa, romantica si linistitoare! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari Cry, ti-a reusit si de asta data poezia, de fapt nici nu aveam dubii ca are cum sa fie altfel! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Un mod deosebit de a raspunde temei.Poezia naturii scrisa de o fiinta sensibila.Felicitari!

    RăspundețiȘtergere