8 ian. 2015

Poate - II.


Poate-am căutat în van o mare iubire care să îmbete suflete sau inimi
Poate aveam nevoie doar de tine şi de îmbrăţişarea ta de patimi
Sau poate mă-nşel şi de-astă dată, iar
Şi caut o iubire ce nici n-o exista măcar.

Poate nu mi-e frică numai mie să te las să-mi pătrunzi în gânduri
Poate vei citi şi te vei recunoaşte printre aste rânduri
Sau poate vei trăi în nepăsare şi mâine
Şi nu vei şti nimic din ce am în mine.

Poate e prea devreme pentru orice pas spre tine, spre noi,
Poate nu cunosc o dragoste de acest straniu soi
Sau poate îmi ascunzi ce simţi, iar eu
Mă tremur de frică că îmi poţi face rău.

Poate gândesc prea mult şi-mi spun prea des că poate
E ceva mai mult în noi decât acea umilă noapte
În care ne-am iubit fără a ne privi,
Cu dor sau sentiment, în ochii inimii.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu