3 sept. 2013

Dor sau Durere?


E greu fara de tine, cand noaptea trece lent,
Cand e pustiu afara si picuri cad strident;
Nu stiu sa mai disting din chipu-mi mult prea crunt
Si norii ce-si revarsa doar ploile sumut.

Nu stiu daca sunt lacrimi de dor sau de durere,
Nu stiu ce sa mai fac sa capat din putere,
Nu stiu daca sunt eu sau umbra-mi lesinata
De dor sau de durere din ce a fost odata.

Ma uit intr-o oglinda si nu mai vad nimic;
Din prietenia noastra ramas-a doar un plic
Unde-am sa pun doar lacrimi de dor sau de durere
Si-n rest va fi un cantec cu-o soapta de tacere.

Acest articol participa la competitia saptamanala ""Blog Power" Editia 81 cu tema propusa de Maya.
Alte ganduri participante:
Mirror

12 comentarii:

  1. Da, de dor su de durere nu mai privesc oglinda demult. Am și uitat d când pentru că îmi este dor de ce a fost și e durere ce a mai rămas.
    Să ai o noapte liniștiă din ce a mai rămas.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e..cand tot ce ramane di propria-ti imagine este doar dor si durere nu mai are roswt sa ne privim ranile...

      Ștergere
  2. Cateodata oglinda e rea si ne arata doar partile urate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Atunci cand in suflet e numai tristete, draga mea Bianca, parca nici nu vrea sa ne arate ca exista si lumina in jur...

      Ștergere
  3. Sau poate ca este o avalansa intre cele doua...cateodata sentimentele nu pot fi descifrate exact. Superb ai scris! >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Rox!! Avalansa asta as chema-o mai mult ghiveci de sentimente, nah :))

      Ștergere
  4. stii vorba aia: se numeste dor ca doare?...cine stie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se numeste dor ca sa-ti aminteasca de durere si suferinta ..

      Ștergere