10 iul. 2012

Așteptând Revederea.



Ce trist e fără tine în ziua cea de azi;
Până și cerul plânge de dorința mea.
De-ai fi cu mine-acum nu ai putea să cazi
Și să porți viața-n spate cu greutatea sa.

Și norii cern tot picuri reci, de dor,
Și te așteaptă iar să-mi dai iubirea ta.
Fără prezența ta ochii parcă-mi mor
Și plâng, și greu răsuflu că nu te pot vedea.

Pământul, chiar și el răsună crunt;
Tristețe parcă dă vieții omenești,
Și cerne singur ca un bob mărunt,
Și speră ca din casa ta să ieși.

Până și vântul grav te strigă să răsai;
De ce mă lași în suferinți pe drum
Să te-așteptăm să vii cu al tău grai,
Să readuci la viață tot ce acum e scrum.

Hai vino, dragul meu, să fii iar lânga mine.
Să nu mai fii departe și să-ți plâng de dor;
Că am nevoie de-al tău glas... de tine,
Ca să plutim noi singuri, pe un norișor.

8 comentarii:

  1. Versurile merg perfect cu muzica din fundal. Frumos scris:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Pai nu a plecat.. asta a fost una din zilele mai dificile,cand nu am putut sa ne vedem. :(

      Ștergere
  3. Ai scris atat de frumos :o3 esti minunata :x
    AI ceva de la mine aici >:D< http://pooh-dreams-roxy.blogspot.ro/2012/07/va-multumesc-ca-sunteti-aici.html

    RăspundețiȘtergere
  4. superbe versuri :x
    Ador ultima strofă ! :o3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc mult ! :D sunt asa bucuroasa ca-ti place!

      Ștergere