13 iun. 2012

Preschimbând natura.


De nu te-aș iubi
Aș săruta marea,
Și cât ai clipi
Aș trasnforma sarea
În zâmbetul firav
Ce dulce mă-alintă
În zori cu drag
Și-n brațe mă ridică.

De nu te-aș vedea
Aș șterge pământul,
Și-n lumea cea rea
Ar piere cuvântul,
Și-n zorii de zi
Ar fi doar iubire..
De te-aș regăsi
În dar nemurire.

De n-aș auzi
Nici glasul tău dulce
Pe loc aș muri
Cu gândul ce-mi duce
O lacrimă-amară
Pe frunze târzii,
Din dragostea rară
În vremi cenușii..

De nu te-aș avea
În viața mea tristă
Eu aș preschimba
A mea lume mixtă
În trupul tău sfânt
Cu suflet de-amor,
Și inima ta
În scumpul meu dor...


3 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Multumesc Bianca >:d< si tu esti si mai minunata!

      Ștergere
  2. Exceptional :x imi place din ce in ce mai mult cum scri,esti atat de talentata! <3

    RăspundețiȘtergere