8 feb. 2012

Iubire de Copil.


În lanțuri grele mă sugrum și astăzi;
Pe-alei ce dorm pustii te caut în zadar,
Nu te găsesc acum și nici dăunăzi,
Decât în visele ce-mi dai în dar.

E noapte-acum și cântă vulturi gri,
Ce cântul își trimit agale, între stele.
De când te-aștept și nu mai vii
Să-ti odihnesti a tale pleoape grele...

De ți-aș cânta și eu, m-ai auzi tu oare?
Sau doar ecou îndepartat și trist ți'aș fi?
Ca amintirile ce'mi lași în gând agale
Ce mă sumut și'mi tai dorința de'a trăi..

Găsește'un mod să vii ca să mă vezi
Cum grav mă sting în urma nemuririi,
Ce'mi dăruiai în lungile amiezi
Pe doruri lungi și'n culmile iubirii...

Nu ai zări crăiasă sau o zână,
Și nici un înger sau frumoasă tare;
Ci o copilă cu privirea'i blândă
Ce știe că iubirea nu dispare.

Nu m'ai iubi și tu pe mine'oricum...
Doar milă ți s'ar face'ntr'o ființă;
Căci inima din mine este scrum
Si încă arde de'a iubi dorință!

7 comentarii:

  1. superb....scrii niste poezii frumoase....si imi place designul bogului tau

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru ca meriti iubirea nu te va dezamagi..prea minunat!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc mult, fetelor >:d<
    Bianca.. stiu, in ultimul timp ma simt chiar jos de moral :-<

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumos. Sper ca sufletul tau nu este la fel de trist ca poezia.

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoasă şi extrem de tristă în acelaşi timp...Sper să ţi se îndeplinească idealul de iubire, meriţi asta!

    RăspundețiȘtergere