16 dec. 2011

Iubire ca dorinta!


Ce ploi mi te'au adus in cale,
In gand si suflet ratacit,
Si cat din timp ai mers agale
Sa'mi fii iubire si iubit?

Cand ochii'ti sfinti,caprui si blanzi
Privira'n gandul meu subtil,
Blocara ochii mei flamanzi
Cu zambetul tau dulce de copil..

Ah, cata dorinta de iubire
Trezit'ai tu in sufletu'mi adanc,
Dar si o frica de'mplinire
Tine in loc un gand natang..

Caci dac'ai fi aici acum,
Imbratisarea'ti de'azi pe maine
S'ar transforma'n sarut din fum,
De tu m'ai vrea in veci pe mine...

Poate nu stii si nu vei mai afla
Cat mi'esti de drag acum si'n viitor,
Dar de sperante si iubire imi vei da
Am sa te fac sa'mi vii aici de dor...

2 comentarii:

  1. Doamne...cat e de frumoasa poezia asta.Iar melodia de pe fundal e pur si simplu superba...ca sa nu mai zic de petalele de trandafir care cad pe pagina...
    Blogul tau e o stare de spirit:X

    RăspundețiȘtergere