8 sept. 2011

Sfarsitul Sperantelor


De'as glasui din suflet, din adancuri,
Sfarsitul ar veni fara chemare
Pe aripi mari, grele de vulturi,
Condamnand o lume in uitare..

Si foc greu ar cuprinde zarea
Si tot ce e frumos in viata;
Iar valuri mari crea'va marea,
Spaland pe'oricine de speranta...

De as grai din inima si ganduri,
Sa spun ce simt cu'adevarat,
As hoinari pierduta'n simturi
Cararile ce'am daramat..

Si glasu'mi disperare cerne
In nori si pe pamant, agale
Lasand in veac chinuri eterne,
Pe note aspre muzicale...

Fara de sens am scris cumplit
Sfarsit sperantelor desarte,
Caci ritmul inimii'a mutit
Avand in suflet dulcea moarte....

3 comentarii:

  1. stii cat esti de geniala? nu stii.
    dar iti spun eu acum :*

    RăspundețiȘtergere
  2. "Fara de sens am scris cumplit
    Sfarsit sperantelor desarte,
    Caci ritmul inimii'a mutit
    Avand in suflet dulcea moarte..."

    De ce nu scrii şi cu diacritice? :D :o3

    RăspundețiȘtergere
  3. ce frumos, ti-am mai zis ca esti talentata, nu? :> postarile tale sunt foarte profunde:D:)

    RăspundețiȘtergere