20 aug. 2011

Cand nu'mi esti aproape...


Cand noapte vine din al ei mormant,
Si clopot bate'n intunericul de sticla,
Cand stele lumineaza al meu cant,
Si norii grei de ploaie mi te striga,
Cand cerul sumbru leaga visul meu
Iar flori se'mprastie in zare bland,
Cand vantul duce'n spate greu
Pe aripi negre al meu gand,
Cand luna plina straluceste palid
Pe poala muntilor de'argint,
Cand universul tace arid
Si lacrimi pe obraz se prind,
Cand pasari canta trist iubirea
In note dulci de dor, de jale,
Cand pene albe'mi protejeaza firea
Si tu esti unica mea cale,
Atunci ma vei simti cum trist te strig,
Ecou'mi raspandind iubire,
Ma vei privi cum lent ma sting,
Ne mai fiind aproape de tine..

6 comentarii:

  1. In speranta ca vei citi... Eu... Te iubesc.....

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat de frumos, foarte speciala persoana careia ii scrii. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. imi pare rau ca scrii destul de rar, pentru ca intotdeauna astept cu nerbadare sa citesc ce mai faci, cum te mai simti, la ce te mai gandesti si cat de bine..rezisti :(

    RăspundețiȘtergere
  4. poate va citi,poate a citit deja ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Liviu... Chiar nu cred, uraste sa scriu aici despre el, desi tot ce fac este sa vorbesc tuturor despre iubirea ce'i port.....
    Si....Nu cred ca'i mai pasa de prostiile mele....=((

    Lavinia, intradevar..Foarte Speciala persoana...

    Bianca, voi publica mai des ceea ce scriu, cu speranta ca si tu vei face la fel >:d<

    RăspundețiȘtergere
  6. Dragostea e dureroasa dar despartirea si mai dureroasa cind iubesti uiti de fericire uiti de tot dar cum sa uiti de ea toti spun ca timpul va trece dar durerea va remine pe mult timp

    RăspundețiȘtergere