16 ian. 2011

Timpul Iubirii..

Te iubesc, secunda cu secunda,
Si las iubirea'n inima sa'mi patrunda.
Lin, ca o adiera de vant
Ce nu'si vazuse vesnic al ei pamant..

Te iubesc, minut cu minut
Si nu'mi pot dori nimic mai mult.
O raza de lumina'n departare
Ce va sosi la mine, curand, oare?

Te iubesc, ora de ora
Si las sa curga din ochii mei roua,
S'ajunga tandru'n visul tau
Sa te protejeze mereu de rau..

Te iubesc, zi de zi,
Nimic si nimeni nu ma poate opri.
O picatura de speranta dulce
Ce visul de azi noapte imi aduce..

Te iubesc, saptamana de saptamana ,
Te vad noaptea ca o a mea luna.
Si simt a ei caldura ne'ncetat
Privirea ce niciodata i'am uitat..

Te iubesc, luna de luna,
Pan'om ajunge noi doi impreuna.
Doi nori ce isi soptesc iubire
Si se unesc spre nemurire..

Te voi iubi si ani de ani
Pana vom fi unul, din doi hoinari..
Doua inimi ce bat intr'una spre apus,
Si o iubire ce impreuna ne'a adus...

3 comentarii: